Bieži uzduotie jautājumi

1. Iepirkšos pirmo reizi, vai obligāti ir jāreģistrējas?

Iepērkoties pirmo vai desmito reizi reģistrēties nav obligāti. Galvenais pasūtījumā veidlapā norādīt piegādes adresi.

Taču reģistrācija dod dažas ērtības:

- redzēsiet savu pasūtījumu vēsturi,

- būs iespējams ar vienas pogas nospiešanu veikt pasūtījumu atkārtoti,

- speciāli, tikai reģistrētiem klientiem, piedāvājumi utt.

2. Vai varu iegādāties divas tas pašas šķiras preces?

Jā. Varat ne tikai divas, bet arī vairāk.

Ievadiet lodziņā (vienmēr ir norādīts skaitlis 1) vajadzīgo daudzumu un spiediet "iepirkumu grozā". Sistēma Jūs informēs pār veiksmīgo iepirkumu groza papildināšanu ar Jums vajadzīgo daudzumu vai sniegs kļūdas paziņojumu, kurā būs pieprasīts izvēlēties piemērotu preču daudzumu.

3. Ļoti vēlos iegādāties preci, taču ir rakstīts, kā tā ir izpārdota. Vai varu šo preci iegādāties citā veidā?

Uzraksts "izpārdots" nozīme, kā šobrīd preces nav noliktavā.

Laipni lūdzam sazināties ar mums pa epastu info@vacins.lv vai ar citu noradīto kontaktu starpniecību un mēs Jums atbildēsim, kad bus pieejama Jūsu norādīta prece.

4. Kas ir jādara, jā pie preces apraksta neatrodu informāciju, kurā mani interesē?

Laipni lūdzam sazināties ar mums pa epastu info@vacins.lv vai ar citu noradīto kontaktu starpniecību un mēs Jums atbildēsim, kad bus pieejama Jūsu norādīta prece.

5. Vai var pār preci maksāt vienai personai, taču saņemt citai?

Jā, taču neaizmirsiet norādīt pareizo piegādes adresi, tāpēc ka piegādes laikā ņemsim vērā tieši norādīto adresi.

6. Vai varu preces iegādāties uz nomaksu?

Nē, tādas iespējas nav, tāpēc ka aksesuāru cenas ir zemas.

7. Vai varu preci atgriezt?

Jā, 14 dienu laikā pēc saņemšanas. Plašāk ar Vacins.lv preču atgriešanas politiku varat iepazīties spiežot „Atgriešana“.

Jā vēlāties preces atgriezt pa pastu - lūdzam informēt mus epastā info@vacins.lv pār atgriežamo preci.

8. Cik ilgā laikā tiek piegādātas preces?

Ar Latvijas pastu piegādājam 2-4 darba dienu laikā no apmaksājuma.

Venipak kurjers preces piegādā nākamajā darbā dienā.

Pasūtamo preču (uzraksts uz preces bildes - ) piegādes laiks ilgst no 4 līdz 16 darba dienām. Pasūtamo preču piegādes laiks ir atkarīgs no tā, cik ātri ienāk Jūsu pasūtītas preces noliktavā.

Plašāk pār preču piegādi varat izlasīt „Piegāde“.

9. Vai ir droši iepirkties Vacins.lv internetveikalā?

Vacins.lv internetveikalā iepirkties ir droši. Veikals ir pārbaudīts, un maksājumi pār precēm tiek veikti Latvijā un Lietuvā atzītajā Paysera.lv sistēmā.

10. Kadā veidā varu norēķināties pār precēm?

Norēķināties pār precēm varat ar Latvijā strādājošo internetbanku palīdzību vai Maxima kasēs, kā arī mūsu veikalā - preču saņemšanas vietā Rīgā, Matīsa iela 28A skaidrā naudā vai ar karti. Tāpāt pasūtījumu varat apmaksāt veicot bankas pārskaitījumu mūsu bankas kontā. Plašāk pār apmaksas veidiem skatīties „Apmaksa“.

11. Ko iesākt, jā neatradu preci, kuru meklēju?

Ieteicam izmantot meklēšanas lauciņu, ievadot lauciņā (esošo mājas lapas augšā) atslēgvārdus vai vārdu (piem.: Galaxy S9, ekrāna aizsargplēve, uzlīmes). Neatrodot, laipni lūdzam sazināties pa epastu info@vacins.lv vai ar citu noradīto kontaktu starpniecību.

12. Kas ir atlaižu kupons?

Atlaižu kupons - tas ir vienkārtējais kods, ar kuru varat norēķināties izmantojot visu tā vērtību un apmaksāt pat līdz 100% no pirkuma summas. Atlaižu kuponi ir divu veidu: ar noteiktu atlaides summu (piem.: 10 Eur atlaide) vai ar atlaidi procentos (piem.: 50% no visas summas).

13. Kā iegūt atlaižu kuponu?

Atlaižu kuponi parasti tiek piešķirti kā dāvana dažādās spēlēs, konkursos vai loterijās, kā arī tiek dāvināti Vacins.lv (Priedai.lt) facebook draugiem un pastāvīgiem klientiem.

14. Kā izmantot atlaižu kuponu?

1. Novietojiet preces iepirkumu grozā;

2. Iepirkumu groza apskatē ievadiet atlaižu kupona kodu un spiediet „Izmantot kuponu“;

Ievadot atlaižu kupona kodu, Jūsu pasūtījuma summa bus pārskaitīta un redzēsiet jau zemāko cenu.

15. Vai varu preces saņemt pats?

Jā, mūsu veikalā - preču saņemšanas vietā Kalvarijų g. 98, Vilnius.

Perkot preces, varēsiet izvēlēties piegādes veidu atzīmējot, ka saņemsiet Vacins.lv veikalā.

16. Vai varu anulēt pasūtījumu?

Ja vēlāties anulēt pasūtījumu, informējiet pār to uz epastu info@vacins.lv un Jūsu pasūtījumu anulēsim, ja preces vēl nebus nodotas kurjerim.

17. Kāpēc preces sūtāt pa reģistrēto prioritātes pastu, bet ne pa parasto?

Reģistrētajām pasūtījumam ir šādas priekšrocības:

1. Ātra piegāde, līdz 4 darba dienām (Parasta neprioritātes pasūtījuma piegāde ilgst daudz ilgāk).

2. Iespēja sekot pasūtījumam.

3. Drošība - pasūtījums nododams saņemējam vai, kurjerim neatrodot norādītas adreses, pasūtījums saņemšanai tiek atstāts tuvākajā pasta nodaļā.

Tāpēc preces vienmēr tiek sūtītas reģistrētajos prioritātes pasūtījumos.

18. Vai varu preces saņemt pasta nodaļā, kura nav piešķirta manai adresei?

Jā, Jums ir jānorāda pasta nodaļas adrese, kurā vēlāties saņemt.

19. Vai prece ir noliktavā?

Visas preces ir noliktavā, ja uz tām nav sarkana uzraksta - izpārdots vai uzraksta pasūtamā prece (). Ja prece izpārdota - sistēma Jums nedos to iegādāties. Noliktavā esošas preces piegādājam 1-5 darba dienās.

Pār iespēju iegādāties izpārdotas preces rakstiet epastā: info@vacins.lv

20. Vai ir iespēja dabūt PVN faktūru-rēķinu?

Katram klientam, kurš veic pirkumu, mēs izrakstam faktūra-rēķinu. Mēs neesam PVN maksātāji, tāpēc PVN netiek pieskaitīts.

21. Kāda ir piegādes cena?

Piegādes cena izvēloties piegādi ar Omniva visā Latvijā ir vienāda un nav atkarīga no preču daudzuma. Pērkot līdz 20 Eur - piegādes cena ir tikai 2,20 Eur. Pērkot pār 20 Eur un vairāk - piegāde ir bezmaksas!

Izvēloties piegādi ar VeniPak kurjeri piegādes cena ir 2,90 Eur.

Plašāk pār piegādi skatieties „Piegāde“.

22. Vai iespējams ierasties preču izdošanas punktā Viļņā un iegādāties preces nepasūtot tās?

Protams iespējams, tas ir ne vien preču izdošanas punkts, bet arī veikals, tāpēc iepriekš pasūtīt nav obligāti (pār iespēju preces saņemt Rīgā, Latvijā Jums tiks ziņots tuvākajā laikā).

24. Pasūtīju preces, cik ilgā laikā ir jāsamaksā?

Jūsu pasūtījums ir spēkā 24 stundas, kuru laikā Jums ir jāapmaksā rēķins.

Jā apmaksa nebus veikta 24 stundu laikā, Jūsu pasūtījums tiks atcelts - pār pasūtījuma anulēšanu Jus informēsim epastā. Jā nepaspējāt veikt apmaksu 24 stundu laikā, varēsiet pasūtījumu veikt no jauna un to vēl apmaksāt 24 stundu laikā.

Pasūtījumiem, kuros preces ir pasūtāmas, tas neattiecās.

26. Apmaksāju pasūtījumu un izvēlējos preču saņemšanas veidu veikalā - cik ilgā laikā ir jāsaņem apmaksātās preces?

Tā, kā pasūtījums ir apmaksāts, preces jau ir Jūsu, tāpēc saņemšanas termiņš nav robežojams. Piem.: iespējams apmaksāt internetbankā, bet preces saņemt tikai pēc mēnēša.